середа, 25 березня 2015 р.

Модуль 9

Цей модуль дав мені змогу зрозуміти як я зможу допомогати  своїм учням, щоб вони  самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Висновки:
  1. Організувати процес навчання, який будується навколо потреб та можливостей учнів, потребує адаптації як з їх боку, так і боку вчителів та батьків.
  2. Вчитель повинен працюючи з учнем допомогти йому розвинути навички самоспрямованості, активності та самостійності в роботі над власним навчанням.
  3. Вчитель може у своєму навчальному процесі використовувати візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття матеріалу, а також враховувати різні рівні інтекекту учня.
  4. Заохотити учнів, щоб вони стали більш впевненими в собі.




Немає коментарів:

Дописати коментар